Bilder från helgen


På vägen till Skänninge så stannade vi och fikade. Linda och Malin la sig och vilade på ett lite udda ställe...


Jag var inte sen att haka på, päronen höll sig dock på backen.


Underbart väder, klarblå himmel!


Fredag morgon, frukost i torpet.


Hälsade på djuren i hagen.


Bengan och Event, Ylvas och mina favoriter. Världens mysigaste hästar.


Några kossor i hagen.


Vi cyklade vidare och hittade andra hästar i en annan hage.


Lördag eftermiddag, sitter på taket utanför Malins kök. Underbart!


Först var det jag och Malin...


... sedan kom Linda och gjorde oss sällskap.


Mamma ville också sola med vågade inte klättra ut på taket.

Det var de bilder jag hade, som jag sa tidigare så är det bilddagboken som gäller om ni vill se resten av bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0