Biotajm

Nu sitter man här, lagom trött efter en helmysig dag!

Först så var jag en sväng till UAS, gick hur bra som helst. Fick de positiva nyheterna/beskeden som jag hoppas på!
Sen så mötte jag upp Jocke på stan. Gick runt och snackade lite, satte oss vid ån ett tag. Hur trevligt som helst! Träffade även på mina älskade grannar, Britt och Bertil. Så himla mysiga.

Vid tre var det dags att möta upp syster. Vi matade lite katter och mötte sedan upp morsan för lite käk på Pinocchio. Klockan sex var det Harry Potter och halvblodsprinsen som gällde. En helt okej film, men jag som har läst böckerna tycker ju att dem är så mycket bättre. Jag kan förstå att man inte kan ta med allt som står i boken, men när man gör om viktiga scener så förstör det en hel del faktiskt. Men men, den var bra!

Imorgon ska man upp klockan fem och jobba igen... Fast det ska bli kul att träffa tanterna och gubbarna igen. Det är nästan så att man saknar dem när man är ledig.

Natti natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0