Crazy weekend

Igår kom vi hem från en resa som skulle kräva ett milslångt inlägg för att beskriva. Därför tänkte jag, för att underlätta för er läsare, att göra lite punkter istället.

Under helgen så hann vi med att:
... bila ner till bästa torpet i Skänninge, åka på en cykeltur och hälsa på hästarna Bengan, Event och Billy Boy samt alla kossor.
... hälsa på Aina, mormors syster, och halvt äta ihjäl oss på kakor, bullar och glass.
... kolla i lite affärer i Mjölby, köpte dock ingenting (duktig!).
... åka förbi Maj-Britt en sväng och vräka i sig nybakta bullar innan vi lämnade Skänninge.
... dra vidare till Göteborg och äta ute på Lilla London och sedan ha en blöt utekväll med systrarna. En syster lyckades gå in i en tältstolpe mitt på avenyn, samma syster och jag sjöng med främlingar på avenyn på väg till Vasastan där kvällen avslutades. Detta ljuva ögonblick förevigades och den filmen är riktigt underhållande. "KOM HIT NU DÅ!" Internt, men jävligt kul...
... lämna Göteborg och Malin (BUÄH!) och sitta i en bil i 6 timmar hem. Dock gjorde bakispizzan och koleken bilfärden lättare.

Det var min helg, väldigt kort beskrivet. Har en massa bilder, eller Linda tog en massa, som ligger uppe på min bilddagbok. Dontforget heter jag där och lösenordet är alle, bara att gå in och kika!

Har tagit några bilder med min mobil som jag ska slänga in nu.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0