Dagen då allt går fel

ÅÅÅÅH! Min dag har inte varit bra kan jag säga. Stressigt och kaos på jobbet och glömde dessutom kvar min mobil när jag åkte hem. Så sjukt irriterande! Men men, en dag klarar man sig ju utan den. Känns bara som att det var lite otajmat med tanke på hur dagen har varit.

Jobbar 7-16 imorgon med, LEDIG MÅNDAG!, så det blir lugnt ikväll. Kanske drar på en rulle och käkar lite gott med syster. Päronen partajar och syster med, så det är bara vi två hemma. Hör hur det klingar i päronens systemkassar därnere... Man blir ju inte lite partysugen.. Ska dessutom dra på minisemester nästa helg då jag är ledig, istället för att stanna hemma och parta fredag och lördag. Får se hur jag gör..

Usch vad tråkig min blogg är, men jag orkar inte anstränga mig just nu. Lägger upp lite schyst musik i alla fall.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0