Hej hej hej, jag är bara fjorton år

HAHA! Jösses! Hittade ett par sjukt gamla FJORTISbilder.. Haha, det gjorde min kväll kan jag tala om! Bjuder på en del, vissa är FÖR pinsamma för att visas...


"Åh, jag är så snygg när jag ruffsar till håret och håller i luvan lite"


Och så får vi inte glömma den obligatoriska posen...


Snygging! Saknar mitt trumset.. :(

Haha, kommer du ihåg Ylva? Har fler på oss två med av respekt för dig så lägger jag inte upp dem. Är nog lika bra så, vi ser inte riktigt kloka ut... Nej, jag lägger inte upp de som är värre.. Lite för skämmigt känner jag. Thank God att den tiden är över.. Fast man hade nog rätt roligt ändå.

Kommentarer
Postat av: Ylva

hahaha de där bilderna = Klockrena minnen..

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du gör mig så inibombens glad :)

föralltid din Bettan, du min Sally

2009-08-16 @ 22:39:13
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0