Patrik 1,5

Idag ska jag och Ylva skriva in oss på en nation. Jag vet inte vilken jag ska ta och ska jag vara ärlig så kvittar det. V-dala, Stockholms eller Norrlands blir det i alla fall. Får se, får se.. Sen så blir det att jobba, 15-20.

Elin och Erik kommer hem idag efter en vecka i Tunisien. Jag är inte lite avundsjuk... Pepparkakorna. Har fått världens ångest gällande helgen. Åka eller stanna hemma? Semester eller fullt ös? Urk..

Såg förresten filmen Patrik 1,5 idag för första gången (efter, jag vet). En riktigt bra film faktiskt! Som jag skrev igår, så är jag inget större fan av svenska filmer. Beck-filmerna är de enda som jag verkligen älskar. Grymt bra! Men som sagt, ni som inte har sett Patrik 1,5, se den! Tänkvärd och fin är den.

Baj paj

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, nu är man hemma! Lär ses snart, saknar dig :(

2009-08-19 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0