SE UPP!

Idag har jag faktiskt varit ute och övningskört i över två timmar. Det måste ha varit drömmen som gjorde att jag blev lite sugen på att köra. Det gick riktigt bra, hände en hel del oväntade grejer men det fixade man galant! :)

Imorgon börjar min musikkurs. Dock är det bara distans så jag behöver inte pallra mig till universitetet. Skööönt! Även om det är kul att träffa nya människor så känner jag att energin till att plugga "på riktigt" inte finns där riktigt än. Men efter lite resor till London och Irland så kommer nog suget att infinna sig igen.

Veckans planer
är lite luddiga. Vet inte alls hur jag ska göra på torsdag... Nationsrunda eller fira papsen? Men det lutar helt klart åt nationsrundan! Blir nog en lugn sådan... Som det alltid brukar låta.. Sen händer det inte så mycket mer i veckan, vad jag har planerat i alla fall. Ska försöka få träffa Milan lite, om vi lyckas.

Nu ska jag varva ner till lite skön musik och sova. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0