Söndag = bakisdag...

Man är inte på topp idag direkt, men det var riktigt roligt igår! Kvällen började med kräftskiva hos Karin med diverse människor. Där fick man reda på hur man ska äta en kräfta för att få så mycket kött som möjligt! Det blev lite ölspel, musik och allsång med innan vi begav oss mot eldfesten. Vi kollade på eldshowen och sedan var det öltältet som gällde! Blev även en sväng till tivolit och lite popcorn. Snälla Linus skjutsade både dit och hem, tack! Det var så himla skönt att vakna upp i sin egna säng imorse.

Idag så har jag legat ute i solen med syster en sväng. Har ätit lite glass och lyssnat på musik, riktigt mys! Så mycket mer blir det inte idag, äta lite god mat och bara ta det lugnt. Imorgon drar en nu arbetsvecka igång... Är ledig en dag av de kommande elva.

Jag kom faktiskt ihåg kameran igår, men det blev inte så många bilder ändå. Jennie, Ida och Sara tog fler, så ska försöka tigga några av dem.


Daniel, Elin och Erik.


Häggan, linslusen nummer ett!


Johan och Eriks söta lillebror Anton.


Jennie och Ida, snyggingar!


Elin och Häggan inne i öltältet.


My darlings.


Lite av folket, det var en hel del..


Skulle ta kort åt andra hållet med, men något (några) kom i vägen... ;)


Sen köpte vi snygga hattar fulla med popcorn, min försvann dock Häggan med senare under kvällen..


Sara med min partyhatt!


Kritan och Elin
 
That's all folks.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: mia

åh vad jag saknar att festa med er!! :(

2009-08-10 @ 19:03:23
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0