Studentlivet börjar

Nu är jag och Ylva medlemmar av Stockholm nation. Det känns riktigt bra faktiskt, och första eventet är 3 september. Då blir det "nationsrunda", vi ska besöka nationerna i Uppsala (får en varsin fadder) och sedan avslutas kvällen på Stockholms. Längtar! Åh, ett helt nytt uteliv blir plötsligt tillgängligt. Love it!

Imorgon ska jag jobba och sedan bär det av till stugan och götet. Det ska bli kul och skönt med samtidigt jobbigt för att:

1. Ylva fyller år på fredag och jag vill vara med och fira henne.
2. Jag saknar mina tjejer så otroligt mycket och jag vill vara med dem!
3. Jag har inte börjat packa än och ska upp typ fem imorgon... Alltid ute i sista minuten, bokstavligen.

Ni får ha det så bra allihopa så hörs vi på söndag/måndag!
Puss och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0