Trafikfara

Morsning folket!

Jag är sjukt hungrig så därför blir detta ett kort och snabbt skrivet inlägg. Måste berätta om min dröm som jag hade i alla fall. Jag drömde nämligen att jag hade uppkörning, trots att jag inte har övningskört mycket alls. Det roliga var att den som jag körde om med hoppade ur bilen (när och hur jag inte märkte det är oklart, ni vet drömmar..) och började testa damunderkläder med ett tomteluva på huvudet. När jag upptäckte honom så körde vi vidare. Självklart så kuggade jag mig, det kom nämligen upp en spårvagn som hade företräde men jag körde bara på.

Jag är ingen drömtydare men nog betyder det här att jag inte är redo att ta körkortet än. Det blir att nöta lite mer körning helt enkelt. Sjuk dröm i alla fall.





Kommentarer
Postat av: Jenny

jag drömde att jag skulle gifta mig inatt, fast jag kom aldrig så långt att jag gick gången fram till altaret..

2009-08-31 @ 12:13:17
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0