Bakis men lycklig

Ja ni.. Gårkvällen.. Vart ska man börja?

Vi (Ida, Jennie, Elin och jag) började i alla fall hemma hos Erik, där vi åt pizza och drack lite. Lite senare gick vi vidare till Patrik som fyllde 20 år. Där var det full fart kan jag lova, mycket människor och minst lika mycket alkohol. Det var inga konstigheter att någon föll ner från altanen och att en annan la sig och sov på gräsmattan vid husknuten. Lite senare gled vi in i huset och shakade loss på dansgolvet.

Lagom möra efter allt dansande så gick vi vidare till parken och dansen. Där blev det dans, häng i öltält bland annat. Jag vet inte hur jag lyckades, men jag slutade upp med ett gäng polacker som inte kunde prata engelska. Trots att vi knappt kunde kommunicera med varandra så hade vi kul ändå. Som sagt, lite otippat.

Världens bästa pappa
hämtade mig, Häggan och Kritan. Jag och Häggan köpte med oss lite fyllekäk i form av hamburgare och strips. Det var nog en av kvällens höjdpunkter, sjukt gott.

Så här sitter jag, illamående och trött. Fick till och med ställa in träffen med Milan, tråkigt.. Men är inte i form för att ta bussen till stan. Istället blir det datan, teven och massa gott att äta här hemma.

Bilder tog jag inga, får se om jag kan få tag i några senare.
Men som som sagt, gårkvällen blev väldig rolig och lyckad. Det var så kul att träffa tjejerna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0