Working lady

De senaste dagarna känns det som att mitt liv i stort sett består av att jobba-äta-sova. Egentligen så klagar jag inte, har man jobb så har man pengar, men sitt sociala liv blir ju lidande. Som tur är har jag lite roliga saker att se fram emot nästa vecka:

Onsdag: Hänga med Häggan, Elin och Billgert. Ska kika på när Häggan lirar match, det var inte igår. Och Billgert har jag inte träffat på hur länge som helst så det ska bli riktigt kul.

Fredag: Drar till Öregrund för att umgås lite med Amanda och förhoppningsvis Emma. Det blir inte utgång och röj som planerat utan lite käk och någon grill på en mysig restaurang. Myspys!

Lördag: Eldfesten med partygänget. Var ett tag sen (en vecka, då två veckor) sen man festade ordentligt. Välbehövligt efter allt jobb och slit. Very nice.

Ikväll så kom Häggan, Julia, Sara och Elin över en sväng. Käkade lite popcorn och snackade om allt möjligt. Skönt att få lite avkoppling mellan passen, har till och med sovmorgon imorgon så humöret är nästan på topp nu! Känner att kroppen börjar bli lite mör nu, sover hela tiden så fort jag får chansen. Rasterna som förut gick åt till att äta lunch blir nu istället sovpauser. Men jag älskar mitt jobb! Alldeles underbart. :)


Nedanför vår balkong på fjärde våningen. Vårt fina hjärta som man kan knata runt, riktigt sött!



Jag i mina sjukt sexiga arbetskläder, grr...

Kommentarer
Postat av: Elin

De är fortfarande Eldfesten du ska på inte cityfesten;)

2009-08-01 @ 23:14:56
Postat av: Alicia

haha, vafan! jag skrev cityfesten i min kalender med :P kommer säkert sluta med att jag åker till gävle, haha.

2009-08-02 @ 11:05:00
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0