Äntligen fredag!

Nu är veckan slut igen, skönt! Fast jag har inte koll på dagarna längre, inte när jag inte har jobbat på ett tag. Glömde till exempel bort att jag skulle upp klockan sju för att hinna till tandläkaren imorse. Halv tre inatt kom jag på det, då jag gick och la mig. Alltså har jag sovit ca fyra timmar = trött Alicia. Självklart hade jag ett hål med så fick ta bedövning och hela skiten. Det var lite småjobbigt när jag shoppade direkt efter när man försökte prata med folk. Det gick inge vidare, de kollade lite konstigt innan jag förklarade att jag hade varit hos tandläkaren.

Jag fick med
mig en hel del grejer idag. Sista julklapparna till mamma och pappa inhandlades, så nu är alla klappar klara! Sen så köpte jag en kort "inne-jacka", en t-shirt, armband, örhängen och deo till mig själv. Så nu är man förberedd inför utgången imorgon!

Ska slänga in
Karin Lasagne i mikron nu innan jag drar vidare till bussen. Ikväll blir det mys hos Elin och Erik med Sara och kanske Häggan. Godispåsen följer med såklart, det är ju trots allt fredag.

Tudeluu

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var mys! :) <3

2009-12-19 @ 10:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0