Brynäs IF - laget i hjärtat

MITT ÄLSKADE BRYNÄS TOG TRE POÄNG IKVÄLL, HEMMA MOT SKELLEFTEÅ. 6 JÄVLA 0, UTKLASSNING!!!!!!!!!!

Ååååh, jag blev
så glad när jag kom hem och slängde mig på datorn och såg resultatet. Läste igenom matchguiden;

"Skellefteå reser till Gävle för att ta sig an Brynäs under torsdagskvällen.  Det är två lag med lite skilda förutsättningar och mål inför matchen. Skellefteå ligger trea i tabellen med sina 45 poäng och har bara fyra poäng upp till toppen. Brynäs å andra sidan har skrapat ihop 30 poäng, som räcker till en niondeplats."


Alltså så var
det väldigt starkt av Brynäs att vinna ikväll. 6-0 också, helt jävla otroligt! JAG ÄR SÅ GLAD! Mina älsklingar kan! Nu får vi hoppas att det fortsätter såhär, att de klättrar upp till toppen där de hör hemma.



Brynäshjärta, rakt igenom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0