Die kitty, DIE!

Igår var Ylva här, lika mysigt som alltid. Det blev ingen kladdkaka men en chokladkaka dög lika bra det. En mycket bra människa det där!

Min katt har
blivit utsatt för mordförsök av en annan hankatt. Han har ett stort sår på halsen, ska in med honom till veterinären imorgon om det inte har blivit bättre.. Ska skjuta den jävla hankatten som gjorde det, usch! Han har trackat våra katter i flera år nu. Kommer han hit en gång till så ska jag se till att han aldrig kommer tillbaka. Min lilla Svante rör man inte!



Nu ska jag in till stan. Körlektion först, ska öva backning och parkering idag. Det som jag är sämst på.. Stackars Ubbe. Sen så ska jag shoppa lite julklappar till ikväll. Ikväll blir det julmys med Emma, Jennifer och Sabina hos Amanda. Sen så blir det utgång för oss som inte jobbar eller går i skolan (jag, Emma och Amanda). Skoj!

Måste kila ut
till bussen nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0