Sleeping... pig?

Vaknade efter ett idag.. Känns inte så bra att sova bort hela dagen, men har man inget annat att göra så är det väl okej. Somnade inte förrän vid fem.. Pratade lite med syster, min älskade syster!

Igår så var jag in till stan en sväng. Fick bland annat med en jättesöta kofta från Indiska, hur fin som helst! Åkte med päronen hem och tog en kebabrulle på vägen. Satt fint kan jag lova! Sen drog vi vidare till Tobo och smyckesparty. Jag körde dit och sen körde jag och pappa runt en timme efter att vi hade släppt av mamma. Det blev en sväng för oss med på smyckespartyt, jag köpte ett halsband och ett par örhängen. Jättefina var dem! Träffade Annie med, en tjej som jag spelade fotboll med när jag var liten. Pratade på ett bra tag, riktigt trevligt. Sen så körde jag hem också, gick hur bra som helst! Andra gången jag kör Volvon och jag är redan kär, haha.

Idag så händer
det som sagt inte så mycket. Har pratat med Amanda i telefon nästan en timme, hon är så söt! Sja ses nästa vecka, can't wait! Ikväll så har jag två telefondejter inbokade. Först syster Malin runt 18.00 och sen kommer Ylva plinga vid 20.00. Telefondejter är bra, brukar må riktigt bra efter att ha pratat av mig lite och fått höra vad de andra haft för sig och hur det går med allt.

Ikväll är det
mina två favoritprogram på tv med! TOPPEN!

Orkar inte skriva mer, ha det gött.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0