1, 2, 3, 4, jag är en partymyra

Hehe, ja ni.. Igår blev det utgång i Uppsala med lite bruds. Jag, Malin, Sara, Anna, Lelle, Amanda och Sandra var det som förfestade hos Malin och sedan åkte vidare till Kalas. Det var ganska dött där i början men sen blev det en väldans fart. Hittade två danspartners som jag dansade tills jag blev svettig med. Riktigt härliga grabbar! Amanda var chaufför så vi åkte bil både dit och hem, lovely!

Idag mår jag inte toppen direkt, huvudet gör ganska ont. Men men, det var det värt. Hade väldigt roligt igår! Så idag blir det bara att ta det lugnt. Ska poppa lite popcorn, sno lite julmust och kika på en film. Lata sig i soffan riktigt, hur skönt som helst!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0