En liten lördag

Oj oj oj säger jag bara. Vilken dag/kväll det var igår. Min körlärare blev imponerad av min backning runt gatuhörn, satte det på första! "Jaha... Ja, det där gick ju riktigt bra. Då kan vi gå vidare till parkering". Han blev lite chockad Ubbe, jag med för den delen. Kul var det!

Sen så mötte jag upp Amanda och Axel på stan innan vi åkte hem till dem. Vi fixade oss och när Emma och Jennifer kom så drog matlagningen igång. Pasta Carbonara, mums! Till sist kom Sabina och då blev det julmys med glögg, pepparkakor, mandlar, russin och självklart en massa julklappar. Julklappsleken blev det och jag fick en hårgrej "Curly och anti-frizz" något (jättebra!) och ett par örhängen. Av Emma fick jag ett par grissockor med från England, hur söta som helst!

Efter åtta så
åkte vi in till stan och mot VIP. Gratis inträde fram till 21 så vi såg till att vara där innan. Desto mer pengar kan man lägga på..... julklappar? ;) Vi hade hört (läst) innan att det var 25 kr för öl och cider, men även drinkarna var sjukt billiga. 25 kr för en 4:a och 50 kr för en 6:a. Men de slarvade lite så två av mina drinkar som var 6:or fick jag för 25 kr/st. Tror det blev 5 drinkar, en shot och en öl innan det var dags att gå hem. Upptäckte min nya favoritdrink: Orgasm! Det var nästan så att man fick en orgasm när man drack den. Hehe.. Den var i alla fall riktigt god. Sen så hittade Jennifer på en egen drink som inte var så pjåkig. Sourz Rasberry (tror jag), Passoa och passionfruktsjuice. Try it!

Jag åkte faktiskt hem tidigt igår, 00.15. Men det räckte bra, risken fanns att man skulle bli dyngrak om man stannade kvar. Skönt att vakna upp hemma också, man var allt lite seg..

En sjukt bra kväll igår i alla fall, tack tjejer! Avslutar med lite egobilder som jag tydligen tog på toan igår när jag kom hem. Ville dokumentera mitt "fina" våfflade hår.




Over n' out

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygging! <3

2009-12-19 @ 10:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0