Give me

Idag tänkte jag gå upp "tidigt" och ställde klockan på elva. Men jag kom inte upp förrän tolv i alla fall.. Hade en jättehemsk mardröm som gjorde att jag inte sov så bra. Syster ringde nu på förmiddagen, trevlans! Annars så har det inte hänt så mycket här hemma i Läby. Jag har gett katterna mat, ätit frukost, borstat tänderna och nu sitter jag här. Funderar på om jag ska åka in tidigare till stan och käka där, eller om jag ska äta hemma. Hmm.. Det blir nog att spara lite pengar och äta hemma. Tror jag i alla fall. Sen så är det dags för teorilektion, kanske ska plugga lite nu istället för att sitta här och uggla.


Åh, jag vill ha den tröjan! Cool, egen och säkert väldigt skön också! Någon som vill skänka 799 kr?

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Önska dig i julklapp vettja :)

2009-12-03 @ 16:37:14
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0