Godis, popcorn och läsk

Det blev jag och Sara hemma hos Elin igår, riktigt mys! Kikade på Bonde söker fru och Baksmällan (The Hangover). Måste säga att filmen inte alls var bra, även om man skrattade lite ibland. Men vi hade mys och kul ändå, käkade godis, popcorn och läsk så att jag nästan mådde illa. Som vanligt... Haha. Efter ett åkte jag och Sara hem, så var hemma innan två. Var rädd att jag skulle sätta mig vid datan och sitta uppe halva natten, men jag gick och la mig direkt faktiskt. Framsteg!

Idag så har jag installerat Voddler på datorn. För er som inte vet så är det som Spotify fast med filmer och tv-serier. Det är nytt så det finns inte så mycket att välja på än, men det finns en del. Jag är överlycklig i alla fall att jag äntligen har fått det! Tur att man har snälla vänner (Mattias) som skickar en invite.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0