GRATTIS MIA

Suck! Hade skrivit ett ganska långt inlägg så försvann allt.. Därför blir det kort nu.

Jag är glad idag. Varför? Jo, två anledningar (främst):
1. Mia fyller 19 år idag så det blir kalas hos henne ikväll. Vindunken åker med = fullt ös.
2. Emma kommer hem från England!!! Vet inte när hon är hemma men OM DU SER DET HÄR EMMA OCH INTE HAR HÖRT AV DIG TILL MIG ÄN SÅ GÖR DET! OCH LÄS MITT MAIL PÅ FACEBOOK!

Det var det som jag ville få fram med detta inlägg. Lite lättare såhär kanske än när jag skriver en massa babbel också.

Avslutar med en bild på mig och födelsedagsbarnet Mia, så himla härlig du är vännen! Fallna löv, det kör vi på ikväll!



Puss på er folket

Kommentarer
Postat av: mia

tusen tack för igår! kan inte förklara hur glad ja är att ni kom :) och vilken snygg bild, hahaha. puss på dig min bästa alle <3

2009-12-13 @ 13:17:49
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0