I just can't help it...

... men det här gången klickade jag i alla fall hem någon som jag behövde! Min concealer är nämligen slut och min foundation är borta. Så det fick bli detta kit från Blondinbellas nätbutik. Den concealer jag har nu köpte jag också där och den har verkligen varit jättebra. Får hoppas att denna är minst lika bra!



Ikväll blir det fredagsmys med päronen. Jag, Alicia Karlsson, ska försöka mig på att laga hasselbackspotatis. What? Helt otroligt! Måste bero på att jag är så glad efter Brynäs vinst igår. Gott ska det bli i alla fall! Sen så blir det fläskfilé och beasås till det, mums.

Köss

Kommentarer
Postat av: Ylva

åh guuud så jag saknar beasås.. finns ju fan inte här. ingen normal iaf.. jag har beställt beasås här och det jag får ser ut som möglig dressing, helt blöt å äcklig... fan jag saknar pinnochio.. och däääj <3

2009-12-04 @ 18:41:29
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0