KOM IGEN NU BRYNÄS!

Åh, sitter med en klump i magen. Bläddrar till sidan gång på gång, både spänd och nervös över vad som ska ploppa upp.. Klockslag och händelser avslöser varandra; "Bra prestation av Dixon som åker upp med pucken och kommer ändå in på mål, ytterst nära ledningsmål för Brynäs.", "Tedenby ytterst nära att komma fri men han missar passningen från Melin.".

Jag följer matchen mellan mitt älskade Brynäs och serieledarna HV 71. Det står 1-1 och det är sista perioden, jag är så sjukt nervös! Nu tog Brynäs timeout, varför? VILL VARA DÄR! Gah, blir galen! Följer matchen med spänning, vi (ja, jag säger så) måste vinna! Fan så skönt det skulle vara!

KOM IGEN NU BRYNÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0