Memories

Lördag igen.. Jises, det går fort nu. Idag har jag i alla fall varit ute och gått med mamsen, riktigt skönt! Gick och pratade lite, älskade mamma. Man får nästan en nostalgitripp varje gång man går i skogen, det är så mycket man har upplevt där som liten.

Pappa har åkt
på influensan eller något, så han ligger mest i sängen stackarn. Han ser så liten och ömklig där han ligger i sängen. Får hoppas att det inte är så allvarligt och att han bli frisk snart, papsen lilla!

Ikväll ska jag vara med Elin och Sara, mysa lite. Sen så ska jag vara sällskap åt Elin som ska vara fyllechaffis. Blir fint det!

Nu skrek mamma att det finns nybakta kakor i köket. Jag är ju inte den som tackar nej till det, om man säger så.

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0