Shampo, någon?

Jag borde döpa om den här bloggen till nattbloggen tror jag. Sitter här som vanligt och klockan är alldeles för mycket. Fast det är inte så konstigt när man kom hem strax innan fyra igår natt. Igår kväll så var som sagt Elin fyllechaffis och jag och Sara var sällskap. Efter att vi hade släppt av tjejerna på krogen så hade vi några timmar att fördriva. Vi åkte till Älvkarleby och Natalies minnesplats och sen drog vi förbi Max (såklart!). Sjukt gott var det! Det finns inget som Max en sen fredagskväll, haha.. Sen, efter lite om och men, så fick vi in de onyktra tjejerna i bilen. Som jag och Elin sa, det kändes skönt att vi var nyktra. Som sagt, strax innan fyra blev man avsläppt efter en trevlig kväll. Tiden gick bra fort i bilen ändå, trots att jag fick sjukt ont i vänstra skinkan. Om någon nu skulle vara intresserad..

Somnade inte förrän strax innan fem och var därför rätt så trött när mamma slängde upp dörren vid elva och ville åka till IKEA. Eftersom att det var jag som hade föreslagit det några dagar innan så var det bara att kliva upp. Hittade lite grejer där, som lite ljuslyktor, doftljus (vanilj) och förvaring för mina smycken. Riktigt snyggt! Sen så bjöd mamma på en räksmörgås och cola, mums!

Hittade en skylt som skulle ha fått våra svenskalärare på Rosendal att gå i taket:



Visst, schampo kanske inte är världens mest lättstavade ord men så svårt ska det väl inte vara att trycka in ett c när det ska hänga i ett så stort varuhus som IKEA. Eller är det meningen? I så fall är det okej. Aja, störde mig väldigt mycket på det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kusin Fia

Vad var det för förvaring du hittade till dina smycken? är nämligen också på jakt efter något sånt

2009-12-07 @ 13:49:05
URL: http://www.nogg.se/landberg
Postat av: Alicia

Fia: Det är som tre askar i olika storlekar. Bruna, typ flätade med lock. Är inte till för smycken egentligen men det passade bra för mina. Fanns på förvaringsavdelningen iaf :)

2009-12-07 @ 15:00:22
URL: http://thesurface.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh, vilken fin blogg du har! :D

Besök gärna min och följ med bloglovin ^^



http://nalohe.blogg.se



Kram!

2009-12-11 @ 14:19:57
URL: http://nalohe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0