Snodd från Kenza

Dagens humör: Bakis och lite ångestladdad inför imorgon. Nog för att jag älskar mitt jobb men att gå upp klockan fem är inte särskilt lockande...


Dagens borde:
Bädda rent i sängen och lägga mig tidigt.

Dagens frisyr: Äckligt hår uppsatt i en tofs.


Dagens klädsel:
Jeans och hoodie


Dagens planer: Kvällens planer snarare, fika lite och hoppa i säng. Läsa lite teori så att jag somnar fort.


Dagens vill ha: Salt och vatten


Dagens längtan: Systrarnas hemkost, tisdag och onsdag!

Dagens fundering: Var det så smart egentligen?


Dagens beroende: After-eight! Åt upp halva asken, de som fanns kvar...

Dagens tråkigaste: Huvudvärken.


Dagens tidning: Aftonbladet. Somnade dock efter jag hade läst en sida.

Dagens låt: Coldplay - Amsterdam



Kommentarer
Postat av: Linda

God morgon!!!!



Längtar efter dig o snart e jag hemma!



Puss

2009-12-21 @ 05:18:34
Postat av: jennifer

sv: haha, ja, man måste ju visa vart skåpet ska stå! ;D

2009-12-21 @ 23:25:22
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0