Tack för min lördag

Kvällen igår blev riktigt bra! Började i Österby där jag först blev bjuden på mat och Elin och Erik. Nystyckat kött, strips och beasås, hur gott som helst! Sen så kom Sara, Emil, Micke, Jimmy och Adde dit, så satt vi och drack lite. Vi nio åkte jag och Elin vidare till Karlholm där Mia skulle firas. Massa brudar var det och sen kom grabbarna med. Vi åkte lite buss (ett spel som jag fick dricka väääldigt mycket på) och så blev det massa dans och annat. En heltrevligt som avslutades med en burgare på Bennys. Underbart!

Idag så mår jag faktiskt bra, lite seg kanske. Älskade Emma ringde och gissa om jag blev glad!!! Imorgon ska vi ses, längtar hur mycket som helst! Min lillskit är hemma i Sverige igen, haha. ;)

Nu ska jag
kila ner och baka lite pepparkakor och dricka cola. Är faktiskt sugen på det, kommer sitta fint. Lite pepparkaksdeg kommer nog att slinka ner det med. Hehe..

Tack alla för igår.
Elin och Erik för maten.
Sara för skjutsen till Karlholm.
Mia för festen.
Malin och Johan för skjutsen hem.
Bennys för den underbara hamburgaren och stripsen.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0