Tjoho!

Blir en snabb uppdatering då jag måste sova. Ska upp tidigt imorgon igen, urk..

Idag hade jag körlektion vid nio, det gick bra. Framåt går det i alla fall, det är huvudsaken! Jag älskar min körlärare Urban "Ubbe" Sjöö. Vi har roligt när vi kör, haha. Efter det så mötte jag upp Amanda och så blev det några timmar på stan. Lunchade och köpte lite grejer, både till oss själva och andra. Hittade julklapp till syster Malin och en klänning, ett linne och mascara till mig själv. Och en present till Mia med som ska firas på lördag! Åh, vill ha helg nu!

Godnatt på er
som inte redan sover.

Puss

Kommentarer
Postat av: mia

haha FALLNA LÖÖÖV :D

men inte behöver ni ha present med!! nu känner ja mig dum..

2009-12-10 @ 21:49:31
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0