Töjning och piercingar

Jag måste nog vara Sverige mest förvirrade person just nu. Eller i alla fall imorse. 13.20 hade jag tid hos Darkwell. Perfekt tänkte jag, då kan jag ta bussen som är inne 12.15 så hinner jag handla lite andra grejer som jag behöver innan. När jag sitter på bussen så känner jag att det är någonting som inte stämmer. Jag har noga kollat på klockan hela morgonen och även ett par gånger på bussen. Jag tar upp mobilen och tittar på siffrorna: 11.04. Vad fan, tänker jag och blir helt förvirrad. Tog jag inte 11.40 bussen? Alltså så har jag stressat mig hela morgonen (självklart, eftersom jag tänkte att jag skulle ta 11.40 bussen när jag ställde klockan) för att hinna med bussen som gick 10.40, EN TIMME FÖR TIDIGT. Suck.. Förtidssenil?

Så jag fördrev tiden bäst jag kunde, blev dock lite långtråkigt. Sen så fick jag i alla fall mina piercingar fixade. Tragus hade inte växt igen, behövde inte töja alls. Så nu sitter jag med en ny stav och en lika fin pärla som innan. I naveln sitter en ny piercing, titan, med silverkula (övre) och en jättefin blå kula (nedre). Egentligen så var den slut med snälla Pelle fixade till det där. Gillar grabbarna på Darkwell!


Världens sämsta bild på min nya piercing. Man ser i alla fall färgen på den, trots att den är lite sned på bilden. Nej, det är inte rött runt min piercing, är pga skuggor och ljus. Skitkamera.

Kom även hem med en kajal (min från make up store är borta), lite grejer från apoteket (ansiktstvätt osv), strumpbyxor (svarta, till imorgon) och en julklapp till mamsen! Har även fixat min till papsen med, så nu är så gott som alla fixade! Skönt!

Blev ett väldigt långt inlägg det här, så jag delar upp det lite. Kommer fler snart.

Senil? Javi... eller va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0