Grattis Johan, 20 år!

Festen igår vad riktigt rolig. Johan fick en ritbok för vuxna och pennor av mig och Sabina. Det blev en riktig hit, tror alla kluddrade något i den boken. Det blev vin, prat och dans till gamla godinar som Larger than life med Backstreet Boys. Stripp-Oscar och Raymond var som duracellkaniner på extacy som någon så fint uttryckte det, galet. De höll igång dansgolvet om man säger så. Träffade en hel del nya människor vilket alltid är lika roligt. Men det var minst lika roligt att träffa Amanda, Jennifer, Sabina, Ray, Oscar, Knudsen och Johan. Det var hur längesen som helst som vi alla festade tillsammans. Det var bara Emma som saknades!

Snälla pappa kom
och hämtade mig och hungrig som jag var så körde vi till Max. Ett kycklingmål classic med smält ost har aldrig varit så gott! Somnade gott sen kan jag lova, men sov lite oroligt. Vaknade flera gånger men vid halv två så kände jag att det var dags att gå upp. Har ju körlektion tidigt imorgon så måste kunna somna någorlunda tidigt ikväll. Väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan kolla på Ensam mamma söker. Älskar det programmet!

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Emma

AAH jag saknar en spårad fest med er! Fast helgen med linus var inte illa den heller ;) Saknar DIG <3

2009-11-09 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0