Hej alla glada

.. och ni andra för den delen!

Natten idag var sådär, har väl sovit sisådär fyra timmar. Men känner mig hyffsat pigg ändå. Det där med sömnen går upp och ner, hoppas det blir fler sovtimmar inatt. Amanda älskling kommer hit imorgon, vännen min. Då blir det lite uppdatering och fika/mat. Dagen efter det så hoppas jag att jag hinner träffa Elin en stund, annars så får det bli i helgen tycker jag! En myskväll med hela gänget skulle inte sitta helt fel. Saknar dem.

I fredags så
knäckte Calle alla i Idol, han var överlägset bäst. Särskilt när han sjöng en av de bästa låtarna någonsin To be with you, vilken röst! Perfekt låtval, har lyssnat på låten 1000 gånger nu känns det som. Erik eller Calle ska vinna, så är det bara.



Puss och kramis, chokladbananis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0