Hemma igen!

Har varit och fixat en grej på stan och sen så gick jag förbi jobbet. Kände att jag behövde prata lite om det som hände igår. Fick en pratstund med både chefen och sjuksköterskan, kändes riktigt bra. De var imponerade över vår insats och det fanns inga frågetecken, vi kunde inte ha gjort något mer eller bättre.

Ikväll ska jag ta det lugnt. Kika på Bonde söker fru och Grey's Anatomy. Två av världens bästa program! Har köpt hem lite godis och läsk och så har jag nötter och popcorn här hemma. Det blir en riktigt myskväll här hemma! Får pyssla om mig själv lite när päronen åker iväg och galer lite i kyrkan.

Försöker även planera in helgen. Fick ett jobbpass på söndag, börjar sju vilket innebär att jag måste gå upp fem.. Inge party på lördag alltså, hehe. Ska försöka träffa min vän Milan i alla fall, har dröjt alldeles för länge nu. Hoppas även på en myskväll med lite vänner, får se hur det blir med det.

Puss och kram, och en extra puss till mina systrar som jag saknar väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0