It's time

Det var riktigt kul att se Milan idag, det var ett tag sen sist. Vi gick lite på stan och käkade. Underbara vän. :)

När jag kom hem så var det storstädning av rummet som gällde. Nu är det rent och fint, ska bara se till att få lite påslakan och örngott till sängen nu. Imorgon är det dagen med stort D, eller fredag snarare. Är tillbaka på lördag igen. De som vet vet, och ni som inte vet behöver inget veta. Det är allt jag tänker säga om det. Älskade vänner har jag som har messat mig idag, värmer att veta att ni tänker på mig. Älskar er otroligt mycket!

Dags för sängen
nu, blir att packa och greja det sista imorgon. Har fått världens mysigaste och sötaste tofflor av mamma och pappa. Går ingen nöd på mig inte. Plus att Malin och Samuel kommer imorgon, längtar!!

Puss på er, take care.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med tofflor! Kommer att gå så bra så. Kramas extra mycket med Malin i helgen. Önskar jag kunde få vara där och kramas med er två! Älskar dig!

2009-11-19 @ 03:26:38
URL: http://lindainthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0