Jadå, jag lever men...

Jag är helt slut.. Fy fan säger jag bara. Tur att jag älskar mitt jobb, annars hade jag aldrig orkat. Bästa pappa kom och hämtade mig i stan klockan 21.15 så jag slapp vänta på bussen som går 22.10. När vi kom hem så hade älskade mamma gjort massa goda mackor och te, underbart! Dessutom möttes jag av ett fint meddelande av underbara Emma när jag loggade in på facebook:

"Vill du veta en hemlis? Jag har världens bästa kompis och hon heter Alicia :) Puss älskling ♥"

Sånt blir man så himla glad av. Saknar dig älskling, mindre än en månad kvar nu! Can't wait!!

Och Ylva, jag tänker på dig med. Varje dag. Älskar dig!

I veckan ska jag träffa Amanda och Milan. På torsdag kommer Malin och Samuel hem, det ska bli så kul!

Orkar inte mer nu, ska bara lyssna på musik och slösurfa lite.

Vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0