Just idag är jag inte stark

Igår var det den jobbigaste dagen på jobbet, psykiskt. Jag har tystnadsplikt men jag kan säga så mycket som att jag såg en kvinna bli livlös. Två ambulanser kom och medan de tre som jag jobbade med var därinne så fick jag ta hand om resten av avdelningen. Så jag var helt slut när jag kom hem igår..  Men vi löste det bra, allt gick väldigt fort och hur det än går så kunde vi inte ha gjort det bättre. Jag håller tummarna för att allt går bra.. Även om det är ett jobb så fäster man sig vid personerna man tar hand om, det är alltid lika tråkigt när någon går bort.

Som tur är
så är jag ledig idag. Ska in till stan nu en snabbis, sen så blir det att slappa framför teven och datan. Orkar inte så mycket mer.



Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0