Mumsfilibaba

Idag har som sagt Amanda varit här. Det blev kladdkaka med grädde och varma hallon, oslagbart gott! Satt och pratade i timmar innan hon åkte hem för snart en timme sedan. Resten av kvällen kommer att bestå av matlagning och så kommer föräldrarna hem från Rom. Syster ska hämta dem på Arlanda vid elva, får se om jag hänger med.

Nej ni, nu
ska jag nog ställa mig och laga mat. Blev så sjukt sugen på korv, makaroner och knaperstekta bacon! Mums! Syster ville ha våfflor med glass och sylt.. Hmm, vi får väl se vad det blir.



Avslutar med en
bild på mig och Amanda. Tack för idag min fina vän!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh önskar att jag hade varit med ER!!! Saknar dig jättejättemycket. <3

2009-11-25 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0