Otippat värre..

Ja, vart ska man börja? Gårdagen blev allt annat än vad vi hade planerat. En spontan utgång i Gävle och Hang Loose blev det. Höll på att kissa på mig i bilen, vilket inte var så trevligt. Som tur var så hittade vi en parkering där vi kunde lätta på trycket. Löningshelg = bra mycket folk ute. Dansade, drack och pratade med folk som man kände och inte kände. Sen så hände det lite otippade grejer. Jag slutade upp på en efterfest i Gävle i alla fall och somnade inte förrän strax innan åtta.. 14.30 tog jag tåget från Gävle, fick sällskap av dalmasarna, och underbara Sara hämtade upp mig i Örbyhus! Så nu är man lagom trött kan jag lova.. Kommer nog kunna sova ganska så gott inatt.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Äta och dricka lite gott framför teven. Mer orkar man inte..

Grattis kusin Jakob som fyller år idag!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0