Party in the U.S.A

Kom i säng väldigt sent igår vilket gjorde att jag kom upp väldigt sent också.. Hann bara äta "frukost" innan det var dags att dra in till första teorilektionen. Idag var det lite allmän info, kul att se nästan alla som man kommer gå med. Ingen snygging tyvärr men två stycken som var helt okej snygga. Den ena satt sig bredvid mig. ;) Sen att det inte fanns så många platser att välja på behöver jag ju inte nämna..

Sen så har jag hunnit med lite telefondejter. Bland annat Amanda som jag ska fika med imorgon, MYS! Efter det så pratade jag med syster Linda. Blev ett väldigt långt och välbehövligt samtal. Så härligt att höra din röst och se dig igen syster! Älskar dig och tänker på dig väldigt mycket!

Jag vet inte, men det känns inte.... riktigt bra. Kanske är lite höstdeppig som syster sa, får hoppas på det. Orkar inte bli nere igen, har inte tid eller energi för det nu. Behöver nog bara ta igen lite sömn.

Nä, ska försöka komma i säng snart så man kan komma iväg till stan imorgon. Längtar efter min Mandis!


Love, love, love you!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0