Saknad

Hade det helmysigt idag! Först så fikade vi på Storken (inte Wayne's för första gången på hundra år!) och sen så blev det en sväng i lite affärer (läs: många). Jag kom hem med en jacka, ett par jeans, vantar och strumpbyxor. Sved i plånboken men det var i alla fall nödvändiga saker. Vet dock inte om jag ska behålla jackan, får klura lite på det.

Tänkte försöka sova snart så man är utvilad och pigg till imorgon. Då blir det en sväng på stan igen, den här gången med Milan. Men då är det bara han som kikar i affärer och jag får vara smakråd.. Well, jag har ju fått shoppa loss idag i alla fall.


Åh, vad jag saknar dig! Saknar alla spårade partykvällar, saknar att dricka te och spela yatzy med dig, saknar att ha dig här. Inte långt kvar nu tills du kommer hem, jag längtar!

NATTI



Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh I miss you too!! So much. Dock tror jag inte du saknar mig den där kvällen när jag bitchig och du fick vin i ögat hahha!! PUSS <333

2009-11-18 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0