Tingeling tingeling

Hmm, det här med flitig uppdatering är inte riktigt min grej. Kanske beror på att jag inte har så mycket att skriva om för tillfället. Känner inte för att provocera eller lägga ut videoinlägg där jag leker bimbo heller, då skriver jag hellre ingenting.

Idag vaknade jag i alla fall hyffsat tidigt, tack vare väckarklockan. Ska in till stan om en halvtimme, lite återbesök och shopping blir det. Ska hämta upp mamma på jobbet sen och så ska vi handla lite mat. Det blir nog Alicia, kocken själv, som lagar mat ikväll. Tredje kvällen denna vecka! Mycket bra gjort av mig tycker jag, nästan lika bra gjort som att göra av med 464 kr på mobilen under tre månader. Jag måste bara tillägga att abonnemanget + mobilen går på 89 kr i månaden då också, och det är inräknat. Yey me! Det lönar sig att vara snål, right Svennis? ;)

Nä, nu ska
jag sluta ordbajsa och göra mig i ordning. Lyckas ju alltid vara ute i sista minuten fastän jag hade mycket tid från början. Gick med i en sådan grupp på facebook, så nästa gång kanske busschaufförer har lite mer förståelse om man missar bussen med en sekund.

Alicia Karlsson
just nu, surpuppan själv tydligen:




Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0