Världens bästa pappa

Idag är det fars dag, så därför vill jag passa på att säga att jag har världens bästa pappa som jag älskar otroligt mycket. Jag tvivlar på att det finns en bättre och mer omtänksam person än honom, han är bäst!

Han är den som..
.. inte lägger i
tomat i salladen när jag, mamma och pappa äter för att han vet att jag inte tycker om det.
.. alltid hämtar en, oavsett vart man är eller vilken tid på dygnet det är.
.. sitter uppe och väntar när man har varit ute, bara för att se att man har kommit hem.
.. alltid säger puss eller kram när man pratar i telefon och ska lägga på.
.. sätter alla andra före sig själv.
.. jag älskar väldigt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0