Akut p-piller vs. Mjölk

Igår hade vi jättemys! Först så åt jag, Häggan, Elin och Sara på China Garden. Riktigt gott, två tallrikar och friterad banan med glass blev det! Lite lagom mätta tog vi tåget till Skyttorp där Elin och Saras pärlor väntade. Sedan blev det filmmys hos Elin (och Erik) i Österby. Postkodsmiljonären, Bonde söker fru och Grey's Anatomy. Fullt program!

Häggan:
Äh, jag brukar dricka mjölk och sen blir det bra!
Vi pratar om akut p-piller och hon menade bakfylla.. Haha, bra roligt.

Idag så har jag hunnit med en hel del. Det var som sagt dags för första körlektionen. Jag var inte lite nervös, kunde knappt sova inatt. Men så fort jag såg Urban så förstod jag att det skulle gå bra. En liten gubbe med stort skägg. Lugn men samtidigt rolig var han, helt perfekt! Jag lärde mig otroligt mycket, riktigt kul. Bland annat så kom vi fram till att jag kör för mycket som en "kärring", som jag formulerade det. Han skrattade så att skägget hoppade, lilla Ubbe.

Efter lektionen så gick jag till jobbet för att fixa timlista. Därinne får jag veta att jag inte behöver fylla i det nu när jag har skrivit kontrakt, så det var därför jag fick dubbel lön den här månaden. Tur att jag upptäckte det så att de inte kommer om ett halvår och vill ha pengar som jag inte har kvar. När jag väl var där så passade jag på att vaccinera mig mot svininfluensan, helt spontant sådär. Kändes knappt och nu känner jag ingenting. Men de säger att det kommer imorgon, så vi får väl se då.

Nu ska jag kika om det finns någon mat till mig och papsen.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0