Bloody Sunday

Usch, idag har jag varit en sur och otrevlig människa. Tänkte gottgöra det genom att fixa disken och steka upp lite kyckling imorgon. Man måste få vara så ibland, tyvärr så är jag det rätt ofta nu för tiden. Tur att jag bor tillsammans med föräldrarna och inte med någon karl, då hade man blivit lämnad för längesen. Haha.

Jag har kommit
på ett till namn som jag kan tänka mig att döpa något av mina framtida barn till: Vincent! Inatt drömde jag nämligen att jag fick en son och döpte honom till Vincent, en dröm som kanske blir till verklighet? Än så länge så har jag bara två namn, Kevin och Vincent, inga tjejnamn. Joline är fint, Jamie också. Fast det är ett sådant namn som både tjejer och killar kan heta, vet inte om jag vill ha ett sådant namn på mitt namn (ta inte illa upp alla som heter Kim eller något annat "tvåkönat" namn"). När jag var liten så var jag säker på att jag skulle döpa mitt barn till Jasmine om det blev en tjej. Aladdin hade ett starkt inflytande på mitt liv på den tiden.

Nu ska jag
skicka iväg ett mail till syster i USA innan jag ska däcka i sängen. Sitter och lyssnar på en lista på Spotify som jag fick av Krille, underbar musik! En massa låtar som man hade glömt bort, hur bra som helst!

Mail och sängen
it is!

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0