Pendeltåg och paket

Jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag! Trodde nämligen att musen inte funkade (datamusen, min funkar fin fint!) så loggade aldrig in imorse. Men nu har den återuppstått och här sitter jag som vanligt.

Idag har jag varit till Jakobsberg. Det blev pizza och film hos Jonas, trevlans! Vi såg på Watchmen, sjukt bra! Jag satt som klistrad och hoppade till vid de plötsliga händelserna. Han har så bra ljud så det känns som man är på bio. Den ska jag definitivt köpa *host* ladda ner *host*. Svenska Malin Åkerman är med, alltid kul med lite svenskt i amerikanska filmer.

Missade Idol för
första gången den här säsongen... Men jag hann hem till omröstningen i alla fall. Stackars Camilla säger jag bara som hörde fel och trodde att det var hon som gick vidare. Jag skulle skämmas ihjäl om jag var henne.. Hoppa upp och krama Jihde och grejer inför publik och massa tittare. Men men, det är sånt som händer. Karolina och Camilla låter ju lika som mamma så fint sa.

Ett paket låg på bordet när jag kom hem idag. Det innehöll mitt linne från Kan Dee, snacka om snabb leverans! Hur snyggt som helst, satt helt perfekt! Ska försöka ta en bild imorgon. Ett plagg som ska packas ner till London. Snart åker vi... En vecka imorgon, galet!

Nu ska jag nog slösurfa lite och sedan sova. Imorgon är det dags att jobba, underbart!

Godnatt på er. Sorry för ett tråkigt inlägg med bara massa text. Bilder kommer när kameran har fått ladda på sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0