I've got sold, but I'm not a soldier

16.45, vilken jävla tid att börja jobba. Visserligen är det skönt att jobba kväll, men jag slutar 21.00 och min buss går 22.10. Lite ovärt... Men men, så är det när föräldrarna är borta och inte kan hämta en i Björklinge. Är ensam hela helgen medan päronen och i stugan och fixar lite. Skönt att man ska jobba fredag, lördag, söndag så hinner man inte känna sig så ensam. Fast iofs, en fest skulle inte sitta helt fel det heller. Men som sagt, I need money! Tar alla pass som jag kan få nu, det är bara att kämpa på.

Idag skänker jag en tanke till Natalies anhöriga, familj, släkt, vänner och pojkvän. En extra tanke till min vän Elin, jag älskar dig gumman. En begravning är aldrig lätt, särskilt när det gäller en 18 år ung tjej som hade hela livet framför sig. Vila i frid.


Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0