Nu ska kortet bli mitt!

Ojoj, idag har det hunnits med en hel del! Först var jag till gamla skolan en snabbis. Snacka om minnen som dyker upp! Helt galet.. Känns som att man fortfarande går där när man kliver in genom dörren. Kommer alltid att älska Rosendalsgymnasiet, så himla underbar skola! Där lämnade jag i alla fall tillbaka mina böcker, så nu slipper man räkningen på 600 kr. Skönt! Efter det så blev jag upphämtad av papsen. Vi åkte till Anderssons trafikskola och fixade körkortspaket + teori. Så nu ska jag gå på kör- och teorilektioner där, känns hur bra som helst! Första körlektionen är på torsdag nästa veckan, då är det jag och Ubbe (Urban) som ska ut och glida i stan!

Sen så övningskörde
jag i nästan två timmar timmar efter det. Beställde lite kebab och pizza i Björklinge och medan det blev klart så drog vi på konstutställning i... ja, någonstans på landet där. Jättefina tavlor! Hur mysigt som helst var det!

Så nu sitter
jag här, lagom mätt efter en STOR kebabrulle.. Orkade inte ens hela och då är den stor kan jag tala om för er! Snart börjar Bonde söker fru och jag ska självklart sitta bänkad framför teven. Sen blir det att öppna nya teoriboken (du kan få tillbaka din om du vill Elin, tack för lånet!) och börja plugga. Ska bli riktigt kul!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0