Here we come..

Besöket på vårdcentralen gick bra! Sänkan hade sjunkit till under åtta, vilket var väldigt bra med tanke på att min var uppe över 250. Det blev en sväng in till stan och där det inhandlades lite smått och gott. Strumpbyxor och te, samt en tidning blev det. Självklart så glömde jag att köpa rakhyvlar men det fixade min käre far åt mig istället. :) Nu på eftermiddagen så har jag övningskört en sväng, gick riktigt bra! Efter London så ska jag fixa lite körlektioner.

Nu är det
dags att börja packa. Har börjat lite smått men nu är det dags att sätta igång på riktigt. Det är helt sjukt att vi åker imorgon, det har gått så himla fort! Tiden bara flyger iväg..


London med dessa tre brudar kan inte bli annat än roligt!

Pirr pirr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0