HYPER

Jag har haft en helmysig dag! Det gick jättebra att jobba, var hur lugnt som helst. Isabelle och jag klarade det fint! Efter det så mötte jag upp Amanda på stan. Vi åt (hon fikade) på Wayne's, såklart. Sen blev det en vända på stan och ett linne, puder och en ögonskugga fick följa med hem. En mysig eftermiddag med en av mina absoluta favorittjejer. :)

Imorgon är det Trollhättan som gäller! Vi är fem tjejer som ska klämma ihop oss i en bil dit ner. Jag blir alldeles hyper bara jag tänker på det. Inom mindre än 24 timmar kommer jag att få krama min älskade pylv igen! På lördag är det inflyttningsfest för hela slanten, får träffa lite nytt och härligt folk. Can't wait!

Nu måste jag
packa, eller sova, eller äta. Ah, jag vet inte vad jag ska göra! Snart, snart, snart är vi där! Galet! Jag hinner nog inte skriva något imorgon, vi får se. Annars så hörs vi när jag kommer hem.

Pössilöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0