LONDON!

Snart åker jag! 12.40 går bussen och jag är så gott som klar nu. Alla kläder ligger i väskan och även smink, smycken och allt annat. I handbagaget ligger passet, plånboken, kameran, mobilen och min ipod. Plus lite andra saker som strumpor, tidning och lite sådant. Mamma lämnade en jättesöt lapp på bordet innan hon åkte till jobbet (hon gör alltid det när jag är hemma när hon jobbar):

Godmorgon Alicia!
Hoppas du har sovit gott! Ha nu en rolig och trevlig resa med dina vänner.
London... here you come. Vi hörs.
Puss och kramar, Mamma och Pappa.

Ska nog skriva en lapp och lägga på bordet, då blir mamsen glad. Tagit hand om all disk i alla fall, då blir de dubbelt så glada!

Nu ska jag slösurfa lite och sedan fixa det sista. Det här blir nog det sista inlägget innan jag åker. Så hejdå allihopa, ha det så kul här hemma! Jag kommer hem på tisdag eftermiddag, så vi höres då. Förhoppningsvis har jag en massa bilder att lägga upp, men jag vågar inte lova något!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Söta söta mamma! HA det så fantastiskt bra i London! Puss

2009-10-09 @ 16:59:17
URL: http://lindainthestates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0