Mysig fredag

Ikväll har det verkligen varit fredagsmys, dubbelt upp! Efter jobbet så åkte jag och mamsen till Willys och handlade "lite" inför kvällens fredags nummer ett: tacos och öl med päronen. Det var väldigt gott, sist jag åt tacos var jag sjuk och då var det ingen höjdare.. Sedan åkte jag vidare till Sara för mys nummer två. Chips, cola, godis och Idol. Guld! TACK SVENSKA FOLKET FÖR ATT NI INTE RÖSTADE PÅ CAMILLA!!!! Såååå skönt att hon äntligen åkte ut! Nu är det bara Niklas som jag vill ha ut, resten är helt okej. Erik är bäst, min lilla älskling. Puss!


Jag och Sara. OBS! Gammal bild! 

Nej, nu ska jag försöka tänka ut en bra outfit till imorgon. Party party!

Hasta la vista, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0